شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار
سلام خدمت تمامي علاقه مندان و اعضاي اين اتاق... ضمن خير مقدم خدمت شما عزيزان،بايد عرض کنم *اين اتاق صرفا براي مطلع شدن از جديدترين فناوري هاي روز دنياست... علاوه بر اين دوستاني که توانايي خاصي در زمينه هاي علمي دارند ميتونند با فعاليت خودشون،اعضا رو از مطالب جالب زمينه خودشون مطلع کنند... پيشاپيش از لطف و فعاليت شما در اين اتاق متشکرم...* مديريت اتاق:*نوجووني از خودتون*

پيام‌هاي اتاق

درب کنسرو بازکن برقی
+ شايد براي عده‌اي تماشاي خيابان و خانه خود از آسمان بسيار جذاب باشد. سايت showmystreet.com اين کار به سادگي براي شما انجام مي‌دهد. کاربر بعد از ورود به اين درگاه بايد اسم خيابان مورد نظرش را وارد کند البته بهتر است براي پايين آوردن خطاي کار اسم شهر را نيز به همراه اسم خيابان وارد کرد. بعد از فشار دادن دکمه اينتر، سايت شروع به جست‌وجو برروي نقشه‌هاي گوگل مي‌کند تا محل مورد نظر کاربر را نشان دهد.


کاربر بعد از ورود به اين درگاه بايد اسم خيابان مورد نظرش را وارد کند البته بهتر است براي پايين آوردن خطاي کار اسم شهر را نيز به همراه اسم خيابان وارد کرد. بعد از فشار دادن دکمه اينتر، سايت شروع به جست‌وجو برروي نقشه‌هاي گوگل مي‌کند تا محل مورد نظر کاربر را نشان دهد.
اين سرويس مبتني بر نقشه‌هاي آنلاين گوگل بوده و کاربران ايراني هم مي‌توانند از آن استفاده کنند. البته بايد به اين نکته اشاره کرد که نرم افزارهايي با همين کاربري برروي گوشي‌هاي موبايل ارائه شده‌اند که محل دقيق زندگي يا محل خود کاربر را به صورت زنده به او نمايش مي‌دهند.
درب کنسرو بازکن برقی
گروه فناوري ها و اطلاعات جديد
vertical_align_top